Honda Cb250R İle 4000 Km İncelemesi

, , No Comments
Uzun zamandır motosiklet incelemesi yazmamışım, aslında bu süreçte toplam 3 motosiklet değiştirdim. Aralarında en memnuniyetsiz kaldığım motor da kendisi yani Honda Cb250R'dı. Ben Honda Forza'nın yanına ikinci motor olarak almıştım kendisini, Honda Forza incelemesi de burada.



Öncelikle yakıt tüketimi inanılmaz düşük iyi yanları ile başlayalım. 4000 kilometredeki ortalama yakıt tüketimim 2.3 litreydi, yani yakmıyor bildiğin kokluyor bu arkadaş. Aksiyonlu bir sürüş sonunda da görebileceğiniz maksimum yakıt tüketimi de 3.1 litre, daha fazlası mümkün değil.

Diğer pozitif yanı ise tasarımı, gerçekten çok ilgi çekiyor ve kullanırken kendinizi iyi hissetmenizi sağlıyor. Yolda merak eden ve beğenen çok insan görüyorsunuz. özellikle ön far tasarımı harika.



Gelelim eksi yönlere..

- Titreşim çok fazla, titremiyor diyen bayilere lütfen itibar etmeyiniz :)
- Muadillerine göre güçsüz kalıyor diyemem ancak 2 ay içerisinde 'ulan keşke biraz daha beygir olsaydı' diyeceksiniz. O yüzden bence vitesli motora geçiş motoru diyebiliriz kendisi için.
- Honda Türkiye'nin sürekli fiyatta indirime gitmesi. Ben aldığımda 23.900 TL idi, 1 ay sonra 19.900 TL'ye düşürdüler kampanya kapsamında. Bu fiyat politikası yüzünden bir daha 0 kilometre bir Honda almam.



Sonuç olarak, kendisi yakışıklı bir geçiş motoru bence. Uzun yola titreşim yüzünden çıkılamaz, şehir içi fıtı fıtı alıştırma yapmak için mantıklı bir motor. Alacak iseniz, düşük kilometreli ikinci el bir motor almanızı tavsiye ediyorum.

Güzel sürüşler!

0 yorum:

Yorum Gönder